Главная      |      Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию

Вакансии
в Полтаве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Поиск работы
в Полтаве
Пользовательского поиска

Резюме
в Полтаве

Руководство, HR
Банковская сфера
Финансы
аналитика
склад
продавцы
реклама
лингвистика
Страхование
Офисный персонал
Программисты
Web-разработчики
Сис. администраторы
Коммуникации и связь
Услуги
наука
технологи
спорт
дизайн
охрана
гостиницы
Недвижимость
Транспорт
Строительство
Производство
Юриспруденция
Работа для моряков
искусство
Работа за рубежом
Удаленная работа
Временная работа
Работа для студентов
Разное

Раздел:  продавцы   РЕЗЮМЕ №171

Желаемая должность:Экономист-менеджер Зарплата договорная
Личная информация
Ф.И.О: Александр
Возраст: не имеет значения
Пол: Женский
тел.: 80935801591
E-mail: al.zaporozhets@mail.ru
Требования и условия
Категория: продавцы
Образование: высшее
График работы: полный день
Место работы: не имеет значения
Резюме: ОСОБИСТА ІНФОРМАЦІЯ
ПІБ: Запорожець Олександр Вікторович
Дата народження:13.07.1984
Адреса фактичного проживання: Київ, пл. Дружби народів 1, кв. 237
Сімейний стан: Одружений

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
Телефон домашній: 410-09-08
Телефон мобільний: 8 (093) 580 15 91
E-mail: al.zaporozhets@mail.ru

ОСВІТА
Учбовий заклад: УДХТУ (Український Державний Хіміко-технологічний Університет)
Факультет: Економічний
Спеціальність: Менеджмент організацій
Кваліфікація: Спеціаліст
Форма навчання: Денна (2001-2006)

ДОСВІД РОБОТИ

03.11.2008
Організація: Будівельна компанія «КСМ-Груп»
Посада: головний економіст.
Обов’язки:
1. Розробка та підготовка фінансових звітів. Проведення аналізу ефективності економічної діяльності підприємства.
2. Підготовка документації та прийняття участі у проведенні тендерів з метою отримання вигідних будівельних проектів.
3. Створення та ведення електронної юридичної договірної бази компанії. Підготовка та заключення договорів з партнерами. Розрахунок пені та штрафних санкцій згідно проблемних договорів.
4. Пошук та співпраця з постачальниками будівельних матеріалів. Організація процесу закупівлі та доставки матеріалів на об’єкти.
5. Пілотні проекти: розробка та створення рекламних буклетів компанії, підготовка комерційних пропозицій та презентацій.

01.02.2008-01.11.2008
Організація: Unitrade Group (Aventures Group)
Посада: менеджер з проектів президента холдингу.
Обов’язки:
1. Підготовка фінансових даних для розробки техніко – економічного обґрунтування при відкритті нових магазинів з метою планування діяльності підрозділів холдингу. Ведення проектів в області нерухомості, аналiз нових запропонованих локацій. Проведення тендерів. Підготовка фінансових та маркетингових звітів.
2. Розробка та ведення проекту внутрішнього iнтернет порталу з консолідованою інформацією для ТОП менеджменту холдингу з метою удосконалення робочого процесу.
3. Створення процедур роботи та взаємодії пiдроздiлiв фінансового та комерційного департаментiв, створення додаткових інструментів для роботи персоналу компанії. Робота над оновленням структури холдингу.
4. Проведення маркетингових досліджень ринку. Підготовка кредитної пропозиції для банків по споживчим кредитам. Аналіз ефективності роботи банків на території наших магазинів.
5. Ведення проміжних проектів: виконання обов’язкiв персонального асистента президента, організація закордонних відряджень, підготовка звiтiв та презентацiй.

15.09.2006
Організація: Unitrade Group (Aventures Group)
Посада: фахівець інформаційно – консультативної групи («Програма стажерів», детальніше див. тут). Програма підготовки кваліфікованих менеджерів для подальшого керування холдингом.
Обов’язки:
1. 17.09.07 – 01.02.08: Робота на позиції асистента президента холдингу. (У рамках програми стажерів). До обов’язків входить: ведення протоколів що недільних зборів ТОП менеджерів компанії. Формування необхідних звітів для президента компанії. Ведення проектів.
2. 16.03.07 – 16.09.07: Робота на позиції спеціаліста в чотирьох основних департаментах холдингу. (У рамках програми стажерів):
• 19.07.07 – 16.09.07: Фахівець департаменту маркетингу (CRM). Робота у відділі обслуговування клієнтів – власників дисконтних карток магазинів City.com, Unitrade, Melofon.
До обов’язків входить:
• Розробка разом з IT департаментом нових електронних звітів для баз 1С (7.7 та 8.0) з консолідацією всієї інформації по клієнтам – власникам дисконтних карток.
• Проведення маркетингових досліджень ефективності роботи дисконтної програми, аналіз попиту на товари.
• Написання рекламних статей для iнтернет сайту.
• 18.06.07 – 18.07.07: Фахівець департаменту персоналу.
До обов’язків входить:
• Підбір персоналу на позиції: продавець – консультант, продакт – менеджер, комірник, фінансовий директор.
• Проведення маркетингового аналізу рівня заробітних плат.
• Формування буклету для навчання нового торгового персоналу.
• 17.04.07 – 17.06.07: Фахівець комерційного департаменту холдингу. До обов’язків входить:
• Формування звітів стосовно роботи аудіо - відео напряму.
• Робота з базами 1С (7.7, 8.0, 8.1). Виконання обов’язків спеціаліста з закупівлі товару.
• Проведення маркетингових досліджень стосовно цінової політики товарного напряму.
• 16.03.07 – 16.04.07: Фахівець відділу казначейства фінансового департаменту холдингу. До обов’язків входить: формування фінансових звітів, робота з базою 1С.
3. 15.09.06 – 15.03.07: Продавець – консультант мобільної мережі «Melofon», продавець – консультант мережі персональної електроніки «Unitrade», продавець – консультант гіпермаркету City.com. (У рамках програми стажерів).

01.02.2006
Організація: Unitrade Group (Aventures Group)
Посада: продавець – консультант комп’юторного відділу гіпермаркету City.com.
Обов’язки:
1. Консультація клієнтів стосовно купівлі товару.
2. Робота с базою 1С.
3. Проведення інвентаризацій.
4. Аналіз цін конкурентів.

ДОДАТКОВІ НАВИЧКИ

Володіння іноземними мовами*Рівень
Російська, Українська - вільно, Англійська – можу проходити спiвбесiду.

Володіння комп’ютером
Вільно володію офісними прикладними програмами. Маю досвід роботи з програмою 1С (7.7, 8.0,8.1), з програмою AutoCAD, Mindmanager тощо.

Додаткова інформація
Вміння вести переговори та добиватися результатів, можливість відряджень, маю права категорії В та власне авто. Під час роботи в компанії був слухачем понад 12 тренінгів з підвищення кваліфікації на тему: маркетингу, фінансів, менеджменту, IT, персоналу, PR, закупівлі та логістики товару тощо.
Дата публикации: 2009-09-20 19:06:17

Реклама

Поиск резюме      |      Поиск вакансий      |      Добавить резюме      |      Добавить вакансию      |      Карта сайта вход в аккаунт
По всем вопросам обращайтесь y20[dog]mail.ru